11 Haziran 2013 Salı

Baldız Tatlıdır Diyip Verdim Ayarı

Merhabalar! Ben ati. Sizinle paylaşmak istediğim düşüncem baldızım. Bu anlatacağım konu herkesle alakalı olmayabilir. Yani herkesi bu düşüncelere sevketmek istemem. Bundan 5 yıl önce yaşadığım ilçede, çalıştığım işyerinin karşısındaki bir dükkandaki manitayla ilgileniyordum. Birbirimize bakışır arasıra fırsat buldukça oldukça zevkli sohbetler ediyorduk. Derken o işten ayrıldı gitti. Aklım onda kalmıştı. İncecik beli sütun gibi bacakları narin yürüşü gözlerimde hayal olur beni avuturdu. Sonra aradan 1.5 yıl geçti ve devlet işine girdim. Memur olunca artık evlenilmeliydi. 3 defa sözlendim belirli sebeplerden dolayı ayrıldım. Evlenme işini annemlere bıraktım onlar kimi derse bakıp beğenirsem olacaktı. Bir tane buldular ve çağrıldık, gittik .hikayemadeni gitmez olaydık. Hayatımın en büyük hatalrından birinin başlangıcı oldu. Bir de ne göreyim istemeye gittiğimiz hatun benim o eski manitanın kardeşi çıkmasınmı. Tabi eski arkadaş beni hemen tanıdı. Çünkü oda unutamamıştı. O şimdi baldızım olacaktı ve oldu. Düğün zamanında ve sonrasında aklım hep onda olduğundan gözümde hep ondaydı. Tabi onunda bende. Derken 6 ay evveline kadar pek ten temasımız oldu denemez. Tokalaşma yanak yanağa öpüşme falan. 6 ay önce bir cumartesi günü evi boyamak için kolları sıvadım ve işe giriştim. yarım saat sonra kapı çalındı baldızım geldi temizliğe yardıma. Sanki benim için süslenmişti. Bütün güzelliğiyle büyülüyordu beni. Odayı boyamış ve yorulmuştum. Tabi eşim ve baldızımda. İlk ben banyoya girdim çıktım. Sonra eşim girdi çıktı. Sıra baldızıma gelmiştiki. Karşı komşumuz pasta tarifi için eşimden yardım almaya geldi ve ısrarla onuda yanında götürdü. Evde baldızımla yalnız kalmıştık.Televizyon seyrederken baldızım banyoya girdi. Banyonun kapısı tam örtülmediği için aralık kalıyordu. Baldızım banyodayken izlemeliydim belki sapıkça ama ne yapayım kendimi tutamıyordum. İzlemeye başladım o muhteşem sahneleri. Beni görmemesi için tüm ışıkları kapattım. Göğüsleri, kalçaları yani herşeyi beni deli ediyor biryandan bakarken biryandanda penisimi hikayemadeni çıkarmış mastürbasyon yapıyordum. Muhteşemdi ya. Sonra banyodan çıkmadan hemen içeri girdim televizyonu açtım. Üzerini giyindi yanıma geldi. Biraz susukunluktan sonra adımla bana hitap edip beni gördüğünü ve böyle birşeyin bir daha olmaması gerektiğini söyledi. Bende bu söylediğin sözü gerçekten isteyerek söyleyip söylemediğini sordum. Söylemesem daha iyi dedi. Anlamıştım o da beni istiyordu. Yanına gittim elini tutup öptüm. Yapma dedi.Nolur yapma. İş çığırından çıkmıştı bir kere.( ) Yapacaktım herşeyimle isteyerek. Dudaklarından öptüm. Dayanamadı bıraktı . kollarıma o güzelim vücudunu. Üzerindekileri çıkarmam 1 dakikayı bile almadı. Her yerini yaladım. Muhteşem bacak arasını ve arkasını. Oda penisimi aldı ağzına. Ve başladı film gibi yani. kız olduğundan önden yapmadım. hikayemadeni Ama arkası ölene kadar benimdi. Zevk ve kaçamakla bu güne geldik. Delicesine aşığız. Yanlış bir şey ama hayatımın engüzel . yanlışı baldızım aşkım, herşeyim. Baldan tatlı olan baldızımı hep sevecek ve s..keceğim.

2 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil