7 Temmuz 2013 Pazar

Anneme Masaj Yaparken

Merhabalar. Anneme masaj yaparken başımdan geçen olayı anlatmıştım. Aradan 2 gün geçmişti ve babam hala şehir dışındayken annem işten gelmişti ve doğru odasına soyunmaya gitti. Bende arkasından gidip anne geçen dayanamadım özür dilerim dedim. Ama tekrar anneme karşı sikimin kaltığının farkına vardım. Annem bişey demeden arkadan sarılıp anne tekrar masaj yapmak istiyorum deyince annem hayır olmaz dedi. Anneme öyle sarılmıştımki götü tam sikime deyiyor ellerimle göğüs ve kalçalarını okşarken annem kaçmak istyordu. Artık ok yaydan çıkmıştı. Annemi yatağa uzatıp öpmeye ve okşamaya başladım. Annemde zevke geliyordu artık. Teker teker annemi soydum ve amını yalamaya başladım. Artık annem inliyordu. Kılsız amı harikaydı. Annemin amını memelerini heryerini yaladım. Daha sonra sikimi annemin eline verdim bir süre okşadıktan sonra dudaklarına götürdü. Annem öyle sakso çekiyorduki tam uzmanı gibi. Bir süre sonra annemi dudaklarından öpüp yatırdım bacaklarını pergel gibi açtı ve sikimi amcığına dayadım ama hemen soktum. Annem biraz inledi ben sanki bir fırına girmiştim. Annemi o pozisyoda 2 posta siktim. Daha sonra annemi koynuma alıp saçlarını okşayarak dudaklarını öpüyor annemi seviyordum. Bir ara kulaklarını yalarken jartiyer ve stringini giymesini istedim. Annem kalkıp giydikten sonra arkasına geçip domaltmalık götünü yalamaya başladım. Sırtını yalayarak anemin kulağına kadar gelip hadi anne domal götündende istiyorum dedim. Malesef tüm ısrarlarıma annem ret etti. Çünkü götten hiç sikilmemişti. Bende amından sikiyorum. Götede sıra gelecek. Babam evde yokken annemi sexi giyindirip yatakda koltukda banyoda sikişiyoruz. Ağzınada boşalıyorum. Ama taş gibi göte mutlaka birgün koyacağım.

2 yorum:

  1. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil