6 Temmuz 2013 Cumartesi

Annem Dünden Razıymış

Selam ben murat sizlere annemle aramda geçen olayı anlatacam. Annem 1.60 boylarında güzel malları olan bir kadın. Onla hep yatmak istiyordum ama nasıl yapacağımı bulamıyordum. Onu kameramla banyodan sonra soyunurken çekiyor ve bunları izleyerek 31 çekiyordum. Götü çok sexydi. Bir gün sabah beşte kalkıp bursaya gidecekti. Ben o akşam diğer odadaki ranzada yattım. Annem odaya geldi ve beni farketmedi soyunmaya başladı kalbim yerinden çıkacak gibiydi o göğüsleri emmek, götünü ve amını sikmek istiyordum. Annem arkasını bana döndü tam o sırada kalkıp annemin arkasına geçtim ve benim 20liği onun götüne dayadım. Korkuyordum çünkü babam evdeydi ve annem bağırırsa mahvalurdum ama annem bağırmadı biraz rahatlamıştım. Bana oğlum baban duyarsa seni mahveder diyordu bende sen söylemezsen duymaz dedim ve öpmeye başladım. Annemde zevke gelmişti. Hemen o koca götünü okşamaya ve göğüslerini emmeye başladım . parmağımla göt deliğini açmaya çalışıyordum. Yalaya yalaya amına geldim zevk sukarı akıyodu annem sik beni kocacım bağıttır diye yalvarıyodu ama önce yarrağımı yala dedim. İstemedi bende bi tokat attım ve ağzına aldı çok güzel yalıyordu birden ağzına boşaldım ve bütün menilerimi yuttu. Onu domaltıp yavaşça amına sokmaya başladım babam haralde uzun zamandır annemi sikmemiş çünkü çok dardı köküne kadar sokunca annem boşaldı ama ben daha yeni başlıyordum gidip geldikçe annem bağırıyor benide zevke getiriyodu ve boşalacagım anda ağzına verdim ve yine hepsini yuttu. Bu sefer götünü sikmek istedim ama daha götünü babama bile siktirmediğini söyledi bu beni dahada arzulu yaptım ve kremi alıp annemin götüne sürdüm birazda benimkine. Domaltıp başını sokmaya çalıştım ama annem kendini çok kasıyoru sonra ağzına kiloduyla tıkadım ve yüklemdim birden girdi annem ağlıyordu ama ben gidip gelmeye başlamıştım bir yandanda annemin o güzel memelerini okşuyordum. Dayanamayıp annemin götüne boşaldım sonra beraber duşa girdik ve ordada bir posta atım ve giyindik.Annemi otobüse zor yetiştirdim bana bursadan ne istediğimi sordu bende ananemle nurcan teyzemi istedim çünkü onlarıda

2 yorum:

  1. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil